Måndag 30 juli 2007

Orkar inte skriva så mycket, men ville bara meddela läget.

Det är mycket förberedelser på gång nu. Imorgon ska Anton ha ett litet mini-barnkalas, 4 av hans vänner kommer och vi ska fika lite gott tillsammans. När Josef fyllde två hade vi ett megakalas med alla barn i rätt ålder som vi kände till (plus föräldrar!). Det kände vi inte riktigt för nu, ville ha en mindre och mysigare tillställning, det tror jag egentligen Anton uppskattar mer också.
Och så blir det så klart lite firning med familj och vänner på onsdag också, själva tvåårsdagen. Håll noga utkik i GP på onsdag, världens goaste unge kommer vara med!

Idag var vi på Toys Are Us och handlade presenter. Det är så roligt, vad jag saknat det!
Tycker det ska bli så mysigt att få fira vår lillkille. Samtidigt känner jag mig mer vemodig än på länge. Antagligen för att alla sådana här familjehappenings påminner så mycket om att en saknas. Hur skulle Josef firat sin lillebror? Han skulle antagligen gått upp med oss på morgonen och hjälpt till med att göra i ordning frukostbrickan. Och varit med i affären för att välja ut lämpliga presenter.

Idag är det precis två år sedan vi flyttade in i det här härliga huset i Solängen. Det var några intensiva dagar det! Flyttlasset gick på lördagen, och på söndagen packade vi upp ALLT och gjorde i ordning hemmet, för vi visste att på måndag morgon skulle vi in till sjukhuset och sätta igång förlossningen!
Jag kunde knappt hjälpa till med något av flyttandet, gick mest omkring och vaggade med min stora mage.
Jag såg ut så här ungefär vid den tiden:

image174

Och mina fötter var så här jäääättesvullna:

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0