Lördag 12 april 2008

Det blir inget långt inlägg idag, vi ska snart åka till pappa som fyller år.

Men i onsdags var jag ju som sagt hos barnmorskan och då gjorde hon ett ultraljud, och där inne var den lille/a! Det är lika ofattbart varje gång, särskilt innan man känner nånting. Jag såg hur bebben voltade omkring och viftade med händerna, och det var så overkligt att detta pågick inne i min mage. Den vara bara 6 cm och ändå såg man små perfekta händer och fötter. Fick med två bilder hem, lägger in en här. På bilden ligger han/hon i profil och suger på tummen eller petar i näsan...
(har försökt lägga in lite små förklaringar för er som inte är vana vid att se UL-bilder)
image245

Kommentarer
Postat av: Julia

Men aiiih så fantastsik! (Tack för utpekandet, jag hade inte sett det tror jag... Men nu känns det ju hur tydligt som helst!)

2008-04-12 @ 16:44:49
URL: http://juleld.blogspot.com
Postat av: Carro

Åh,vilken underbar bild! Jag har oxå fått se min bebis!! Hela 17 mm.... Ha det gott! Kram

2008-04-13 @ 17:55:07
Postat av: Kicki B Peterson

Saknade dig idag!!!!Men Anton sa att du låg hemma i soffan och mådde dåligt. Det kom så roligt direkt från honom när jag frågade var du var.kram kicki

2008-04-13 @ 19:17:13
Postat av: Kicki B Peterson

Saknade dig idag!!!!Men Anton sa att du låg hemma i soffan och mådde dåligt. Det kom så roligt direkt från honom när jag frågade var du var.kram kicki

2008-04-13 @ 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0