Torsdag 24 april 2008

Kanske, kanske att illamåendet börjar släppa sitt grepp litegrand. Har känt mig lite piggare de två senaste dagarna, även om spykänslorna kommit igång på kvällen igen. Men bättre det än hela dagarna...

I natt var jag tvungen att gå upp och kissa två gånger. Nu börjar det bli lite mer tryck på grejerna där inne. Syns nog inte så mycket för andra ännu, men jag tycker magen är 'stor'.

Ja, Kicki - idag kommer Amelia nr 10 ut, med en artikel om mig. Den finns i affären i två veckor ungefär. Det känns overkligt och underligt, men samtidigt tycker jag det är en mycket bra text med lagom mycket av sorg och glädje.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad glad jag blev när jag läste vad du skrivit!! Hoppas, hoppas att det fortsätter bli bättre och bättre, så du kan njuta av din graviditet! Jag har köpt Amelia idag, ska läsa på bussen ikväll på väg hem från jobbet! Spännande! Hade vart kul att ses snart, men det får bli när du känner att du orkar! Kram

2008-04-24 @ 20:16:24
Postat av: Kicki B Peterson

Tidningen är redan inköpt och läst!!!Jättebra!!!Precis som du skrev "lagom mycket sorg och glädje".kram kicki

2008-04-24 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0