Måndag 20 augusti 2007

Ville bara meddela lite kort att jag just nu har fullt upp med hemtentan, och därför inte kan ta mig tid att fundera och känna efter. Och inte heller skriva här i samma utsträckning.

Jag läser en suverän bok ("Att möta människor i sorg" av Gurli Fyhr). Den beskriver mitt liv exakt så som jag upplever det nu. Har bara läst några sidor, och ser mycket fram emot fortsättningen. Tänkte ta med några citat  här, som kan beskriva lite vad som pågår i mitt inre, men det får bli i ett senare inlägg.

Hade nya vänner här igår som inte varit hos oss innan, och som aldrig träffat Josef. Det kändes bra att få visa upp honom, att få ta fram albumen och minnesböckerna och berätta om vad som hänt. Då kändes Josef mer levande, och det håller fortfarande i sig.

Har fastnat i Facebook (en plats där man kan hitta och upprätthålla gamla och nya bekanta på nätet). Oj, vad roligt det är. Men farligt, jag kan sitta i flera timmar framför datorn! Så dumt när jag verkligen behöver plugga.


Kommentarer
Postat av: KarinS

Lycka till och ses snart!

2007-08-21 @ 12:34:14
URL: http://www.bloggkarin.blogg.se
Postat av: KarinS

Hej och tack!
Ja nu börjar en del se rätt okej ut...
(och min plånbok börjar krympa.. =)
Jag skrev rätt långa svar på en del, men det verkar
som att det räckte om man bara skrev det som var rätt- och vissa frågor var ju verkligen inte krångliga!
Jag är hemma och är sjuk nu- trist- men ja hoppas vi ses på måndag i alla fall! KRAM

2007-08-22 @ 18:51:44
URL: http://www.bloggkarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0