Måndag 10 september 2007

Idag skippade jag skolan, och var hemma och läste istället. Behövde vila mig från folk efter den intensiva veckan som var.
Jag fick också lite pärlat och lyckades få till mitt bästa halsband hittills, enligt min mening. Det kommer ni säkert få se på mig snart.

Imorgon ska jag gå till frissan, härligt! Nu är både färgen och kvaliteten på håret helt crazy. Får väl se vad vi ska göra åt det.

Fick nyss reda på att jag ska få följa med på söndag och vara MinStoraDag-volontär på en träff med tennisstjärnorna som ska vara med i Davis Cup (21-23 sept). Ser verkligen fram emot att få lära mig hur det funkar. 3-4 familjer är inbjudna från Drottning Silvias. Jonas Björkman är den som vi haft kontakt med, så honom vet vi att vi ska få träffa, men sen blir det nog ett gäng andra spelare också.

Kicki, tack för din fina kommentar! Kändes skönt att läsa den. Kram till dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0