Söndag 30 september 2007

Klockan är snart 23 och det finns inget annat att göra än att gå och lägga sig. Varför stressar jag upp mig så vansinnigt inför en sådan här sak?? Vet inte, men det är bara så att det inte finns mycket som jag tycker är jobbigare än sådana här kvällar - alltså kvällen innan en förväntat jobbig sak ska ske. 

Ok, dags att stänga av datorn, men innan det vill jag bara skriva: stort TACK för all uppmuntran, både här och på facebook. Jag känner verkligen stödet från er där ute!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lycka till på praktiken. Det kommer att gå jättebra!Jag känner igen mig mycket i det du skriver om att stressa upp sig för något man tycker ska bli jobbigt. Efteråt kan jag bli riktigt irriterad på mig själv att jag låter så mycket oro och energi gå åt till något som gick bra eller ordnade sig. Massor med lycka till kramar Kicki

2007-10-01 @ 00:20:30
Postat av: Ulle

Nu är det torsdag och du har praktiserat i snart en vecka. Jag hoppas att allt har gått bra. Men nu är jag grymt nyfiken på en rapport!

2007-10-04 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0