4 juli 2007 Josefs femårsdag

Brev till himlen

Älskade superkille, grattis på födelsedagen!
Tänk att du blir fem år i år. Jag undrar så hur du har det där uppe. Jag  vet inte hur man firar födelsedagar i himlen. Det vet ju du väl, det här är ju din tredje där. Du får visa mig hur man brukar göra när jag kommer dit också.

Jag tror att du har det jättebra, men ändå önskar jag mest av allt att du var här! Jag skulle velat smyga upp på morgonen och försökt göra i ordning alla paket och frukostbrickan utan att du skulle vaknat. Undrar vad du hade önskat dig i år? Vad som skulle varit dina intressen? Du skulle säkert ha kunnat läsa flytande vid det här laget.
Jag har så många frågor som en mamma inte ska behöva ha.

Men mest av allt skulle jag velat överrösa dig med kramar och pussar, och sagt till dig hur mycket jag älskar dig. Undrar om du hör mig här nere?

Vi har ställt fram födelsedagståget vid ditt kort, och satt siffran fem i. Alltså det tåget som Anton fick av Hermans systrar. Känner du Herman? Det tror jag du gör, ni verkar vara så lika.

Minns du att du brukade sjunga godnattsånger för lille Anton i magen? Du vet, den sången som Carola sjunger. Anton börjar bli ganska stor nu. Snart kommer han fråga mycket om dig. Det känns så konstigt att ni aldrig har träffats. Jag tror du skulle tyckt om att leka med honom, ni är väldigt lika.

Nu ska vi snart släppa upp en ballong till dig. Du kan väl försöka fånga den!

Josef, lek så mycket du bara orkar, så ses vi en annan dag!  Jag älskar dig!!

Kram mamma

image157
Josef på sin allra första födelsedag  4 juli 2002

Kommentarer
Postat av: KarinS

Hoppas att dagen blev fin! Tänkte lite extra på er när det var storkillens födelsedag! *kramar*

2007-07-05 @ 06:07:14
URL: http://www.bloggkarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0