Söndag 23 december 2007

Det är mycket nu.
Mycket känslor, tankar, familj, städning, saknad, pyssel, mys och en massa annat i en enda röra.

MIN ÖNSKELISTA
Jag önskar:
 
- att du som är förälder kramar ditt/dina barn en extra gång varje dag, åtminstone under julen

- att Josef får en fin och rolig jul

- att vi får en fin och rolig jul

- att alla barn som föds har någon som älskar dem

- att alla som dör har någon som älskar dem

Oj, jag skulle kunna fortsätta länge med den listan.

Jag stannar där och vill till sist önska dig en fridfull jul fylld med gemenskap och värme, och ett härligt nytt 2008!

Kommentarer
Postat av: Julia

God Jul! Julefrid och glädje önskas alla. STOR kram!

2007-12-23 @ 14:26:03
URL: http://juleld.blogspot.com
Postat av: KICKI

God jul och Gott Nytt År önskar kicki

2007-12-23 @ 21:51:52
Postat av: KarinS

Detsamma önskas dig och din härliga familj!

2007-12-29 @ 10:48:17
URL: http://bloggkarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0