Måndag 4 februari 2008

Anton mår äntligen bättre! Det har tagit lång tid, och han verkar ha haft mycket ont. Hans snarkningar är fortfarande värre än innan men det kunde ta två veckor innan svullnaden gick ner sa doktorn.

Hade en av Samuels systrar boende här i helgen, den systern som nyligen är färdig läkare. Det var roligt att få mycket tid ihop att umgås och prata, det blir ofta så rörigt när vi ses hela familjen med barnen.

Jag har precis gjort slingor i håret. Måste ju vara lite snygg när den proffsiga fotografen kommer idag för att plåta mig och Anton.
Men först ska jag till min reumatolog som jag går till en gång i halvåret. Jag har haft lite mer ont i lederna de senaste månaderna, så jag hoppas vi kan hitta en bra medicin som jag kan ta på kvällen för att mildra den värsta värken på mornarna.
Fast mest handikappande för mig är helt klart huvudvärken. Misstänker att jag har både migrän och spänningshuvudvärk och känner nu att jag måste ta tag i det här och försöka hitta någon som kan hjälpa mig. Jag är ju bara så grymt dålig på att ta tag i saker...

En rolig sak som jag har på gång är ett samarbete med en klasskompis. Jag har ju en liten produktion och  försäljning av smycken (om nu någon lyckats missa det) och jag fick en tanke att det kunde vara roligt att få in lite andra saker i Änglating. Min vän är en grym scrappare och gör väldigt fina kort, och nu håller vi på och skissar på lite nya idéer till försäljning. Resultatet kommer finnas till allmän beskådan snart.

Kommentarer
Postat av: KarinS

Men du! Så du skriver *pff*

Hoppas läkaren har nåt bra förslag och att fotograferingen blir skoj!

2008-02-04 @ 13:26:31
URL: http://bloggkarin.blogg.se
Postat av: Linnéa

Menar vartenda ord, Karin!

2008-02-04 @ 14:14:50
URL: http://brohede.blogg.se
Postat av: Ulle

Ja tänk vad olika det kan vara. Alexander har inte verkat ha ont alls. Har inte gett honom Alvedon ens.
Synd med värken, den vill vi få bort.
Jätte kul med Änglating!!! Ser fram emot det.
Spännande att få se er i tidningen. När kommer den?

2008-02-04 @ 20:31:22
Postat av: Maggan Sundström

Hallå! Skönt att höra att operationen gick bra. Spännande att få läsa om er i tidningen.
Kram

2008-02-11 @ 12:11:49
Postat av: Anna

Hej, usch stakars lille vän..
Hoppas han snart känner sig bättre och att snarkningarna och hörseln försvinner respektive blir bättre.
Jag hoppas du har fått sälja en del smycken jag har ganska många kollegor som har köpt av dig (dom är så fina)..
Tänker på Er ;-)

Kramar Anna

2008-02-12 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0