Tisdag 30 september 2008

Idag fick jag äntligen tag på min barnmorska och hon lovade mig att jag ska få träffa en bra läkare den här veckan som kan ta något sorts beslut om igångsättning. Så nu känns det lite bättre. 
I natt vaknade jag av förvärkar flera gånger och det har jag aldrig varit med om förut. Sen fortsatte de hela dagen, hoppas de gör någon nytta. 

Nu handlar det mest om att få tiden att gå och komma en dag närmare målet. Imorgon börjar ju min tjänst och jag har en hel del att göra så dagarna borde kunna gå snabbt nu. 

Var inne och tittade på besöksstatistiken för den här bloggen och såg till min förvåning att sedan ungefär en vecka har antalet besökare plötsligt ökat drastiskt. Jätteroligt, men nyfiken som jag är kan jag inte låta bli att undra vilka ni är som hittat hit. Om du som läser vill skriva en liten kommentar är det jätteroligt, men såklart inget tvång. 

Kommentarer
Postat av: kicki

Minst en gång om dan.kramelikram kicki

2008-09-30 @ 21:01:35
Postat av: Linda Bride

Jag heter Linda Bride och jag är gammal barndomsvän till Karin Sandberg =) Hon hade en länk till din blogg från sin blogg och så hittade jag hit! =) Följer er gripande historia och finner styrka i att läsa... Tack! =)

2008-09-30 @ 21:31:30
URL: http://lindabride.blogspot.com
Postat av: Ulle

Har din blogg som bokmärke. Är så tacksam att jag får läsa om ditt och din familjs liv.

2008-10-01 @ 11:45:30
URL: http://vattenslangen.bloggagratis.se
Postat av: Julia

Jag och jag följer ju bloggen via rss. Det är så fint att du delar med dig av dina tankar om både stort och smått - och att du tar dig tid och skriver mitt i allt som är jobbigt (åtminstone tycker jag det är betydligt lättare att blogga när jag är glad), jag uppskattar det verkligen. Särskilt nu när vi inte ses i skolan. Kram och lycka till med läkaren i veckan!

2008-10-02 @ 12:18:36
URL: http://juleld.blogspot.com
Postat av: Ulle Brohede

Du vet ju att jag är nyfiken, klart jag kikar in.

2008-10-02 @ 18:51:09
Postat av: Tina

Kikar också in här lite då och då... :) Kram

2008-10-24 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0