Tisdag 14 april 2009 Jag tackar för mig!

Kära ni som läser det här! Jag har insett att bloggen nu inte längre fungerar som den gjorde i början, en plats för mig att lasta av mig mina tankar och känslor genom att sätta dem på pränt. Den har blivit mer av en börda, och jag har upptäckt att jag allt mer tänker i banorna: "åh nej, nu borde jag skriva nåt i bloggen, jag har ju inte skrivit på en månad..."

Livet rusar just nu fram snabbare än nånsin och jag har fullt sjå att hänga med. Mycket måste prioriteras ned för tillfället. Men det mesta som händer är ändå roligt och det är väl en förutsättning för att man ska orka. Jobbet, familjen och flytten är det som får ta mest plats, och det är inga tråkiga grejer det.

Städning, sorgen och regelbundet umgänge med vänner är tyvärr bland sådant som får stryka på foten, jag hoppas få mer tid för det när huset är renoverat och barnen blivit vuxna....

Så att ha ett bloggskrivande hängande över mig som ett krav verkar bara dumt. Jag hade hoppats att jag skulle orkat med att ha den kvar och fotat och lagt in bilder medans vi fixade med huset, men jag måste inse fakta: jag kommer inte göra det. Vill ni se huset får ni helt enkelt komma och hälsa på! Ni kan få er en liten kik på hur det ser ut utvändigt:





Tack för att ni har läst. Och tack för alla fina kommentarer. Jag hoppas detta inte var sista gången vi hördes.

Jag vill gärna avsluta det hela med några bilder på min familj, det bästa jag har:

     


Kommentarer
Postat av: Mange

Hej vännen! Klokt beslut av dig. Så fina bilder av er. Saknar er och hoppas vi ses snart. Kram och hälsa Samuel och Anton

2009-04-14 @ 13:30:54
Postat av: Kicki

Jag träffar ju dig ändå! Men jag kommer att sakna bloggen, ett tag iallafall!!!Kram på dig och din familj!!Kicki

2009-04-14 @ 13:41:55
Postat av: Ann

Hej!

Jag minns vilken gata det var ni skulle flytta till, men inte vilket nr? Hoppas vi ses snart i dalen och på förskolan! / Ann

2009-04-14 @ 19:06:28
Postat av: Julia

Säger som resten - kommer att sakna bloggen. Men - det låter ändå som ett klokt beslut i mina öron. Jag kommer gärna och kikar på ert hus när ni har kommit lite i ordning - det borde ju till och med vara gångavstånd nu! Underbara bilder! Ha det så gott, vi hörs och ses, kram!

2009-04-15 @ 21:30:25
URL: http://juleld.blogspot.com
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon! :) vad ska hittas på idag ?;D

2009-06-10 @ 06:28:31
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0